Nekad elvin_rex | Ban överklagan [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Facetime

Icke Medlem
Meddelanden
595
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085015013/

Ditt Hex-ID: 1100001430a4fe5

Vad är din discord tagg? ! Facetime#1375

Vem var det som bannade dig? boogy

Hur lång tid var din ban? Permanent avstängt

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov rdm, tjänste vapen, combat logging.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ner en ordnings vakt och för att jag betedde mig jätte dåligt det kan jag erkänna själv för att man ska inte slå ner ordnings vakter och combat logginna för att då blir man bannad väldigt lätt som jag blev. Och jag döda utan anledning och det ska man inte göra för att man måste ha en anledning när man dödar nån men jag hade inte det och det var ganska dåligt och jag betedde mig ganska dåligt mot ordnings vakten. Jag ber så hemsk mycket ursäkt att jag lämna i ett scenario och jag ber så hemskt mycket ursäkt till ordnings vakten som jag slog ner. Men jag hade inte heller rätt så koll på reglerna det var därför det hände men jag ber så hemskt mycket ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först så gick jag och slog en ordnings vakt när jag hade matat med tillräckligt med slag så dog han och när jag hade dödad han så tog jag och snodde hans tjänste vapen och sen när en polis/väktare kom emot mig så lämnade jag mitt i scenario sen så gick jag in i igen i servern och gick till torget när jag var vid torget så bannade en staff mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för att jag började gå till ordnings vakten och mata slag utan anledning och när han dog tog jag hans tjänste vapen och sprang därifrån och lämnade servern mitt i ett scenario när en ordnings vakt/polis kom emot mig för att jag var rädd och joina igen efter ett tag och gick till torget när jag var vid torget blev jag bannad och det var inte ett felaktig ban för allt var mitt fel från början för att jag gjorde allt det där utan nån anledning.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hur jag tar tog lärdom av mina tidigare bans är att jag aldrig gör det om igen för att jag vill inte att det ska hända det flera gånger och bli bannad flera gånger det är så jag tar lärdom av mina bans och jag läser frågorna så att jag förstår dom för vad jag blev bannad för så att jag förstår vad jag gjorde för fel och att inte göra det igen för att man vill inte att man ska bli bannad flera gånger. Den här gången så visste jag inte heller att man inte fick ta tjänste vapen men nu lärde jag mig och kommer aldrig göra det om igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte skulle gått fram till han och börja mata på med slag utan nån anledning för att det är väldigt smutsigt bettenade och jag skulle kunnat bett han om ursäkt och jag skulle kunnat sluta slå han. Och om vi skulle backa tiden tillbaks så skulle jag inte lämnade mitt i ett scenariot för det skulle vart lättare om jag inte lämnade bara sådär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska gå slå folk för ingen anledning och att jag inte ska sno tjänste vapen från tex polisen eller ordnings vakter. Och om jag blir unbannad så kommer jag aldrig mer slå folk för ingen anledning och kommer aldrig sno tjänste vapen och det kan jag lova till 100% att jag inte gör om det. Och att jag aldrig mer lämnar i ett scenario även om jag blir rädd eller nån annan anldening så kommer jag aldrig mer lämna i ett scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka