Inaktuell elvin_rex | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Facetime

Icke Medlem
Meddelanden
595
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085015013/

Ditt Hex-ID: 11000014195f111

Vad är din discord tagg? ! Facetime#1375

Vem var det som bannade dig? Frankish

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-16 175545.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde banna mig i 6timmar för att jag rpa fullvuxen man med ljus röst vilket är rent idiotiskt av mig att rpa mig med ljus röst med det åldern jag är in game och borde aldrig gjort men anledningen jag gjorde detta är för att jag hade inte riktigt koll på denna regel jag ber så hemskt mycket ursäkt att jag gjorde detta och om jag blir unbannad så kommer jag använd voice changer och aldrig göra om det här igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag åkte runt i min bil och rpade med ljust röst när jag är typ 24 år gammal in game jag ber så hemskt mycket ursäkt att jag valde göra detta för det jag gjorde är helt idiotiskt och kommer aldrig göra om det igen om ni staffs unbannar mig så kommer detta aldrig hända igen och jag kommer börja använda voicechanger.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, allt var mitt fel såklart för som sagt så rpa jag med ljust röst när jag är typ 24år gammal in game vilket är röst efter karaktär och kommer aldrig göra om det igen för att det var rent idiotiskt och dumt av mig att jag valde rpa med ljust röst och om ni staffs väljer att unbanna mig så kommer detta aldrig hända igen också kommer jag börja använda voicechanger.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har vart bannad för combat logging, rdm, copbait, sedan så kommer jag inte ihåg dom övriga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle ha på voice changer och rpa röst efter karaktär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska använda voice changer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag.

Tillbaka