Nekad elvin_rex | Ban Överklagan [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Facetime

Icke Medlem
Meddelanden
595
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085015013/

Ditt Hex-ID: 1100001430a4fe5

Vad är din discord tagg? ! Facetime#1375

Vem var det som bannade dig? Nwllye

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-13 222626.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att dom valde banna mig för att jag sprang runt och lalla och skrek typ ftp och massa sånt skit vilket var extremt skämigt vilket jag kommer aldrig göra igen jag ber så hemskt mycket ursäkt till de jag gjorde och jag kommer aldrig göra det igen så snälla ge mig en till chans jag lovar er staffs till 100% att jag ska inte springa runt och lalla och säga massa skit grejer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag gick fram till poliserna och skrek ut ftp och massa skit och var lallig vilket var skämigt men jag kommer aldrig göra det igen jag ber om ursäkt om det jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte ett felaktig ban för att det var jag som var lallig och sprang runt och skrek massa skit men det kommer jag icke göra igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har vart bannad för combat logging, rdm, copbait, sedan så kommer jag inte ihåg dom övriga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunnat bara gått därifrån istället för att stå kvar och skirka och lalla runt vilket jag inte skulle göra men jag tänkte inte mycket på det men jag ska börja göra det men jag ber så hemskt mycket ursäkt att jag lalla runt men jag kommer aldrig göra det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska inte lalla runt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka