Nekad elvin_rex | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Facetime

Icke Medlem
Meddelanden
595
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085015013/

Ditt Hex-ID: 1100001430a4fe5

Vad är din discord tagg? ! Facetime#1375

Vem var det som bannade dig? Ljugen

Hur lång tid var din ban? 90dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-20 205914.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Ljugen valde att banna mig för att jag begick en stor regelbrott vilket var rent idiotiskt av mig vilket jag nu ångrar att jag gjorde det och jag ber så hemskt mycket ursäkt att jag valde göra detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag gick fram till en tjej vid piren och ville snacka med hon och hon började typ reta mig lite grann tror jag och sen så valde jag att reta henne tillbaks vilket var rent idiotiskt av mig och kommer aldrig göra om det igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, allt var 100% mitt fel från början för att jag borde inte alls reta tillbaks den här tjejen men jag ångrar att jag retade henne och jag kommer aldrig göra om detta igen det lovar jag till 200%.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har vart bannad för combat logging, rdm, copbait, sedan så kommer jag inte ihåg dom övriga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara kunnat skita i att tjafsa emot henne och bara dra därifrån och skita i vad hon sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig ganska mycket jag har lärt mig att jag inte ska reta tjejer och jag kommer aldrig göra om detta igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka