Nekad elvin_rex | Ban Överklagan [Diaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Facetime

Icke Medlem
Meddelanden
595
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085015013/

Ditt Hex-ID: 1100001430a4fe5

Vad är din discord tagg? ! Facetime#1375

Vem var det som bannade dig? Ljugen

Hur lång tid var din ban? 90dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-20 205914.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för jag bettede mig väldigt dåligt och för att jag försökte trakassera en tjej på ett sexuellt sätt vilket var rent idiotiskt av mig och borde aldrig gjort detta om ni väljer att un banna mig så kommer ni aldrig se detta hända igen men detta hände mest för att jag inte hade så mycket koll på denna sexuella trakasserier regeln jag ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag bara var vid piren med en vän och sen så ser jag en tjej vid piren och då börja jag gå fram till hon och börja bete mig idiotiskt mot henne och sen så trakassera henne på ett sexuellt sätt vilket jag själv kan erkänna att det var rent idiotiskt av mig och jag fattar exakt varför ni staffs valde banna mig ni hade helt rätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, allt var mitt fel såklart för att som sagt så gick jag och sexuell trakassera en tjej på piren som är det mest idiotiska grejen som man kan göra men jag gjorde det för att jag hade inte riktigt koll på regeln men nu har jag lärt mig men jag ber så hemskt mycket ursäkt om det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har vart bannad för combat logging, rdm, copbait, sedan så kommer jag inte ihåg dom övriga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle bara be om ursäkt till henne och fortsätta sköta mitt eget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska aldrig göra om detta igen och att jag inte ska sexual trakassera nån på unive vid piren. Jag kommer också lära mig och sluta vara problem spelare för att jag har 13 tidagare bans på 3 senaste månader.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag.

Tillbaka