Nekad elvin_rex | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Facetime

Icke Medlem
Meddelanden
595
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085015013/

Ditt Hex-ID: 11000014195f111

Vad är din discord tagg? ! Facetime#1375

Vem var det som bannade dig? Naod

Hur lång tid var din ban? 24dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-01 220550.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banan mig för att jag körde efter att ha krockat men jag gjorde det för att jag hade en stor bil och när man har en stor bil så känner man kanske inte så mycket och sen så kom det en annan bil och körde in i mig så jag gasade och körde in i han i ful lfart och jag tror det är därför staffs valde banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag körde bil i full fart och sen så krockade jag och körde vidare och sen så kom det nån och körde ni i mig så jag körde också in i han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, allt var mitt fel från början för att jag rpa inte skadorna när jag krockade och sen så kom det en bil och körde in i mig så att jag körde också in i han, det jag gjorde var väldigt fel och jag kommer aldrig göra om detta igen jag ber så hemskt mycket ursäkt och om jag blir unbannad så kommer ni aldrig se detta hända igen det lovar jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har vart bannad för combat logging, rdm, copbait, sedan så kommer jag inte ihåg dom övriga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle rpa när jag krocka och inte köra vidare. Jag borde inte heller vdma den där bilen som jag gjorde men jag gjorde det för att han körde in i mig men jag kommer aldrig göra om det igen jag ber så hemskt mycket ursäkt och detta kommer aldrig hända om igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag rpar skador när jag krockar och att jag inte vdmar folk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka