Nekad Elvin69 | Medlem ansökning [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ananas

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198049603880/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? Elvin #8924

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karatär heter Elvin anderson och är 22 år gammal. med blir oftas kallad för elvis. Elvin är ganska tuff men väldigt snäll. Hans barndom var ganska bra. han hade en rik familj. Men han pappa dog av cancer när han var 13 år. Då blev Elvin jätte ledsen och började göra dåliga saker som exempel började han droga och råna folk. Men när han blev 20 år så slutade han med allt sånt dåligt.
Elvins dröm är att bli en polis eller något jobb som skyddar staden. Han har en dröm blil som heter Toyota sprinter trueno gt apex. Han hänger med snälla och roliga killar som vill elvins bästa. Han försöker lära sig att köra laglit.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har spelar nu på unive i 2 till 3 månader och vill kunna göra nya saker som exempel prova nya jobb och sånt.
och för jag tycket det är kul att spela på unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra men en bra RP miljö och sånt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? et mesta är för att skapa bra och verkliga scenarion för att förbättra rollspels upplevelsen på Unive på ett bra sätt.

Hur hittade du Unive? Jag började kolla på youtube och sen hittade jag ett klipp om just unive

Nekad, Utveckla fråga 6-7. Ansök igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka