Accepterad Elvin69 | Ansökan till Servervakt [Skyle] [Maxi45]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ananas

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad heter du på discord? Elvin #8924

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. måndagar är jag aktiv 15:00 till 19:00/20:30
tisdagar är jag aktiv 15:00 till 19:00/20:30
onsdag är jag aktiv 13:00 till 19:00/20:30
torsdag är jag aktiv 17:00 till 19:00. för har lite andra saker att göra
fredag är jag aktiv 14:30 till 18:00 sen 19:00 till 22:00 eller mer
lördag är jag aktiv 10:00 till 15:00 sen vilar jag ksk 2h sen spelar jag typ till 23:00
söndag är jag aktiv 10:00 till 15:00 sen vilar jag ksk 2h sen spelar jag till 19:00/20:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? 15 Juli 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går ej bifoga... men har 4 gånger. 2 för lall och en vdm för jag råka kö på en i en kille. och den fjärde var när jag slogs mot lyften/lall.. den senaste för 14 aug

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll på folk som rpar, medans man själv rpar. Man är som en vanlig spelare fast man ska hålla mer kolla på andras RP och vad andra håller på med medans man själv rpar. Man är en spelare som håller koll på andra spelare som man t.ex rpar med. En servervakt ska vara som en medhjälp till typ admins som kan kicka folk som kanske bryter mot en mindre regel på servern. Ifall man behöver kan man göra en SVBAN och banna de i en timma och ifall de verkligen behövs frågar man en staff att förlänga en SVban som man har gjort. Man ska ta bort de som lallar på ställen och inte förstår vad man gör på servern för att de ska få en vanlig kick eller 1 timmas ban för att de ska märka att de gjorde fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat på servern i några månader med mina kompisar och har spelat varje dag i månader. Har mött många lallare som förtjanar en kick eller en liten ban och är tvungen att skicka flera reports till admins och ibland svarar ingen så jag vill kunna kicka de själv så jag inte behöver vänta på en admin och ksk bli sur för ingen admin svarar. Det har hänt flera gånger och jag vill inte att det ska hända så jag vill bli en servervakt för att kunna rensa många lallare på pieren som admins inte har tid med. Jag är aktiv mycket och är mycket på pieren så jag kommer kunna förhoppningsvis vara bra för detta jobbet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ifall jag kickar en person som jag rpar med i t.ex ett skott eller fighting scenario om jag kickar de bara för att vinna scenariot så jag inte dör eller så jag får mer kraft över de. man ska vara servervakt för att skydda servern inte vara det för sin egen vilja att vinna varenda scenario man e i.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka