Accepterad Elvin435 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elvin435

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? Elvin04861

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bengt karlsson 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, agrisiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bengt karlsson växt upp i en tung miljö svårt med pengar och så, han drogs sedan in i gäng han började med enkla jobb till större i början var det levera vapen i slutändan var det att döda en man för 400 k svenska kr. när han gjorde det blev han gripen på bar gärning han fick sitta inne i fängelse i 8 år när han väl kom ut hade han betsämt sig jag ska hjälpa andra inte förstöra jag vill bli polis och hindra andra att göra samma sak som mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en seriös rp miljö, göra det så värkligt det går. hjälpa folk som har krångel. göra roliga och bra saker för att få en härlig atomsvär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte bara spelar och gör allt för min egen vinst utan gör att dom andra i rp servern också tycker det är roligt i dersas scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja exemplel ifall nån ska råna måste de ha en anlednig den kan inte bara gå upp och råna någon utan måste ha en bra anledning. misshandel är inte ett första hands val utan försök lösa problem på ett enkelt sätt genom att prata eller ett bättre sätt. och fear rp betyder att om jag typ blir hotad med kniv ska jag inte sitta och skratta, jag ska vara så rädd jag hade kunnat va i verkligheten så jag ska inte skratta eller så jag värna för mitt eget liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar när mycket händer jag gillar att hjälpa till och rpn så verklig som möjligt

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka