Accepterad Elvin22 | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elvin22

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199205142196/

Vad är ditt namn i verkligheten? elvin

Vad är ditt discord namn? coolboy#3346

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elvin nasirov och är 35 år gammal, hans pappa heter Sarhan och är 60 år gammal och han har en fru som heter annica som är 57 år gammal och de flyttade till unive för ett bättre liv än i malmö. Elvins pappa sarhan äger en audi rs6 som Elvin har fått ärva och sarhan jobbar på lager och annica på tandvården och de trivs inte jätte bra så sarhan bestämmer sig för att plugga till lastbils chaufför och annica till IT och de håller de fortfarande på med men en dag då bestämmde annica sig för att hoppa av skolan och fortsätta men tandvården pga det var för svårt med IT och sarhan fortsätter till lastbils chauförr och Elvin pluggar till bil mekaniker för han har stort intresse i bilar. Elvin har bra och trevliga vänner som han är med som också gillar bilar och dom är i samma ålder som Elvin. Och Elvin är en snäll och trevlig kille som gör andra glada och sig själv!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kunna höja rp nivån med att kunna jobba på whitelistade jobb t.ex mekonomen/autoexperten/falck för att min karaktär har bil job i sig så jag vill kunna upgradera den delen av mitt rp plus jag vill kunna använmda blocket/twitter för mer realistiskt sätt att kunna sälja t.ex bilar eller bara kunna söka perssoner jag behöver komma i kontakt med eller bara leta vänner!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska göra allt vad jag kan för att göra en bra rp för alla och hålla rpn på en bra nivå så att inget blir överdrivet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? *förstår inte riktigt frågan men vill gjärna ha en förklaring till det* men jag tror att det är att jag ska rpa med ett scenario som jag inte har vunnit t.ex blivit skuten då måste jag rpa på att jag har blivit skuten och inte attackera tillbaka. rätta mig om det är fel tack

Hur hittade du Unive? youtube/kompisar

vill bara tilläga att jag har varit medlem förut och hållt ett bra rp nivå och jag vet att det inte är jätte mycket text men jag kommer göra allt för denna servern som jag kan!! detta är nytt konto pga kommer inte ihåg mitt gamla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka