Nekad Elvin22 | Ban överklagan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elvin22

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199205142196/

Ditt Hex-ID: 11000014a334eb4

Vad är din discord tagg? POWER#3346

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: mpapwe Anledning: Combat logging Går ut om: 14 dagar 23 timmar 55 minuter Placerad av: T4arget ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev tagen i ett scenario och sen försökte sprina iväg sen så tog dom mig sen sökte dom igenom mig och jag hade ju inget på mig men jag vet inte varför jag bara lämnade men så hoppar jag support efter han bad mig och erkände att jag combat loggade det var dumbt och pinsamt att jag vägrade låta han söka igenom mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tagen i ett scenario och sen försökte sprina iväg sen så tog dom mig sen sökte dom igenom mig och jag hade ju inget på mig men jag vet inte varför jag bara lämnade men så hoppar jag support efter han bad mig och erkände att jag combat loggade det var dumbt och pinsamt att jag vägrade låta han söka igenom mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde mycket fel när jag combat loggade men jag erkände till det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. står på forum

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde fortsatt med scenariot men det blev som det blev

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska inte combat logga för det löser inget jag kommer bli bannad som jag har lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka