Nekad Elvin22 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elvin22

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elvin

Ditt discordnamn: ZA#7361

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att förbättra servern och göra det till ett bättre unive för varje sekund som går jag är mogen och hjälper gjärna andra som behöver hjälp t.ex om jag blir support och någon behöver hjälp så kan jag hantera det utan problem jag vill det bästa för servern och jag supportar servern jag hjälper nya spelare till att bli en del av unive och bjuder in vänner för att öka servern jag vill hjälpa till att höja rpn med min medvärkan som helper jag kommer göra allt som krävs och är redo för allt som står framför mig jag vill ta ett steg högre i staff teamet själv är jag servervakt just och jag hjälper till så bra som jag kan men med min helper roll kommer jag förbättra så mycket jag kan jag kommer ta helper rollen och använda den seriöst och inte lalla runt och tro att jag är något bättre än andra för det är jag inte sen vill jag att alla ska känna sig välkommna och nya spelare ska kunna lära sig från bra rp och inte som vissa andra som lallar och på det sättet behöver man inte banna nya spelare för lall dom är nya till rpn och inte förstår hur det går till men då kan man lära sig av dom som kan rp och så vill jag finnas där och hjälpa dom när jag kan jag har flera kompisar som jag har träffat som inte vet hur det går till men nu kan dom tack vare mig att jag har lärt dom saker som man ska göra och inte får sen har jag bett dom läsa igenom regler så att de lär sig dom för att sedan bli medlemar och det har funkat perfekt jag vill gjärna fokusera mig med support och jobb och donation för de områderna är jag mest intresserad i för jag personligen är en som gillar att prata och ställa frågor vilket skulle passa min uppgift som support donation eller jobb.

som support: ska jag göra allt jag kan för att hjälpa till och ta rätta beslut och alltid ta det seriöst när det behövs och jag vill gjärna lära mig känna staff teamet!

som jobb: ska jag hitta personer som är redo för att bli chef eller det som finns och sedan ska jag göra mitt bästa för att kolla noga igenom ansökningar och förstå deras sida och inte bara hur jag läser det sedan kommer vi till intervjuerna och där kommer min personliga *kraft* att prata med dom sen kanske de är nervösa men det är inga problem för jag är en som förstår den andra sidan av allt!

som donation: ska jag ta rätt priser och alltid ha koll på det som är viktig om det är rabbater eller vad som kan finnas sen ska jag göra mitt bästa men att hjälpa kunden bli nöjd med sitt köp och ta rätt beslut!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? ledig: 12-23

skola:16-22

aktiv varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? mer än ett halv år

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har servervakt om det räknas sen så har jag sätt när philip kör som staff och där har jag tagit upp lite saker och lärt mig vad som ska bannas för och inte.
jag kommer lära mig allt som jag får reda på och kommer sköta mitt jobb!

/svban(id) (anledning) bannar person i 1h
/kick (anledning) kickar spelare
/ban (id) (anledning) bannar spelare
/goto (id) går till spelare
/revive (id) revivar den valda spelarens id
/freeze (id) fryser spelare
/unfreeze(id) sluta frysa spelare
/bring (id) gör så det id/person kommer till dig
/unban (hex) (anlednig) Unbannar någon
/v (spawnnamn) Spawnar in en specifik bil
/setperm(id) Ger perms till personen
/setjobb (id) (vilket jobb) ger de jobbet som är inskrivet
/giveitem(id) ger personen föremål som är inskrivet
/addkey (nycklensnamn) ger sig själv nycklar till ett specifikt hus
/sv (servervakt chatten) skriver i sv chatt
/tpm du går till din markering i kartan som du har satt ut
/sc du skriver i staff chatten
/clearinventory (id) rensar spelares inventory
/giveweapond (id) (spawnnamn) (hur många) ger vapen till person
/banhistory (hex/id) visar banhistorik
/spec (id) specar en specifik person
/unspec(id) slutar speca
/who (id) kollar roller "icke medlem - medlem - krim
/skin (id) ger menyn så man kan ändra kroppen samt klädder
/ped(id) ger personen pedmenu

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Senast ändrad:
+Rep riktigt duktig servervakt förtjänar upphöjning till helper han har varit väldigt aktiv och trevlig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka