Accepterad Elvin22 | Ansökan till Servervakt [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elvin22

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elvin

Vad heter du på discord? za#7361

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag-torsdag 15:00-22:00
fre lör sön 12:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? ett halv år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 17 gågner

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakten ska ha uppe rpn vid sitt område inte leta efter regelbryttare man ska /kick /ban vid de tillfällen det behövs vid annars räcker det med en varning och om man känner att 1 timma ban inte är tillräckligt kan man kontakta moddsen och be dom göra en bedömning om du grovt det är och bevis måste finnas annars blir det en ogiltig ban servervakten ska rpa som en vanlig person och inte tro att man är större än någon annan.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har tidigare varit servervakt men nu vill jag bli igen jag är unik i min rp och vill inte att annat ska komma förre mig i det och därför vil jag stoppa regelbryttare från att komma till andra personer och då blir unive bara bättre och jag ska dva bilar som bara står på vägarna och göra unive bra och min rp kommer inte ändras med sv rollen och jag kommer göra rätt för mig och andra och inte ta återgärder för minsta grejen utan att varna först.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse korruption är när man använder sina perms på fel sätt ett exempel när man har låg hunger/ häslsa använder man /revive
eller ens kompis har död /revive och då blir dom återupplivade och det skapar dålig rp
eller när man blir jagad av t.ex polis använder man /kick och det är abuse och då blir det tufft för servervakten
men på rätt sätt kan man /reviva när man har blivit vdmad utan andledning och försöka ta id och banna dem sen kontakta modsen osv..

/svban (id) banna spelare 0-1 timma
/kick (id) kickar spelare
/revive (id) återlivar en spelare
/dv (radius) tar bort inom radiusen

Din Servervakt ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka