Nekad Elvin22 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Tornkvist1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elvin22

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elvin

Vad heter du på discord? za#4510

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill bli medlemskaps ansvarig för att jag vill hjälpa till så mycket som jag kan med att ta in rätt medlemar till unive så att vi slipper alla medlemar som inte sköter sig och inte kan regler och sen så är jag rättvis när det kommer till ansökningar jag kommer inte kräva en hel bok för att förstå utan några menningar räcker för att jag ska förstå vad de vill och varför de ska bli medlemar. jag vet att många vill ha whitelist job och de vill jag också hjälpa till med genom att ta intervjuer och jag är väldigt pratig av mig så jag kan hålla igång intervjun och inte bara godkänna in folk för då blir det bara tråkigt med medlemar som lallar och bara vill kunna liksom slås eller bli medlem för att tjuvkoppla utan jag kommer hitta rätt medlemar för unive!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag är duktig på att ta beslut och jag förstår lätt personer och har inte attityd och hjälper mycket när det behövs och jag kan ju lite om unive så om de har frågor så kan jag hjälpa till och förklara hur de ska göra saker som de vill göra och hur de kan göra för att undvika att bli avstängda så de spelar rätt och på de sätter tror jag att jag kan hjälpa till med medlemar och minska lall på unive!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med ett bra humör och tålamod och inte tro saker eller bedöma.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att få fler spelare som medlemar och spelare som spelar rätt och inte bryter mot regler om och om.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kunna reglerna
och ha någon koll på vad unive är
inte spela på andra svenska servrar
och ha ett mål med unive och inte bara bli medlem sen aldrig spela igen

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att få in rätt medlemar och inte lallare och regelbrytare och få in folk som vill höja rpn och inte förstöra den och få dom att förstå att de är en förebild och lära icke medlemar rätt!

Hur ser din aktivitetet ut? skola 14-21 ledig 12-23

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar bara unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? att jag kanske inte har utvecklat mina svar så mycket men jag kommer göra mer än vad jag säger behöver bara en chans :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka