Nekad Elvin | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elvin

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199194455171

Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? Elvin#7091

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Tyron Jackson och har varit i staden nu i 3 månader. Jag är 22 år gammal och kommer ursprungligen från USA. Jag föddes till och bli 190 cm men blev bara 188 cm. Jag är en person som snabbt kan bli arg men är oftast glad när jag vaknar upp på rätt sida. Jag hade en tuff uppväxt som kan ha lett till mitt agg problem och till vilken person jag är idag. Jag växte upp i USA’s förorter, Jacksonville i Florida för att va exakt. I mitt område där jag växte upp har de varit mycket kriminalitet som har påverkat mig och som sagt har de lett till personen jag är idag. Jag blev inblandad i kriminaliteten och har försökt som person att ta mig ur denna cirkeln, men jag är född till detta gatuliv. Jag var inte den smartaste eleven men när de gäller att planera då kan jag mina sätt. Min dröm som liten var att bli en basketboll spelare men intresse för bilar började växa. Jag gillar att meka med bilar och har alltid velat ha de som ett jobb, jag gick ett fordons universitet i Florida för att få mer kunskap i ämnet. Därför började jag jobba på mekonomen där jag blev erfaren och har mycket kunskaper i bilar och fattar hur de fungerar. Jag hamnade i en bilolycka där folk sköt mot mig och jag krockade in i ett träd. Min hund George dog i olyckan och efter denna händelsen behövde jag ändra på mitt liv. Min vän Sabijan som är en familj kompis frågade mig om jag ville flytta till en stad som skulle förändra mitt liv, och nu kom jag hit, men kriminaliteten kallar på mig så jag måste fortsätta med vägen jag påbörjade.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en bra rollspelare med mycket erfarenheter inom detta ämne. Jag har spelat på servern innan och jag vet i principe hur allt fungerar och vart saker o ting ligger. Jag är väldigt trevlig inom RP och har lätt till att lära mig snabbt när de gäller Unive. Jag kommer till Unive som en seriös spelare och är inte där för att förstöra eller lalla helt enkelt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag har mycket erfarenheter inom serven och rp generellt så kommer jag bidra med en seriös och underhållande rp som många kan lära sig av. Jag vill även lära mig från andras rp och rp med fler. Jag kommer även bidra med en rp som inte är på lall utan att man tar de seriöst som sagt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte kör för makt utan att man ska rpa på ett scenario som utspelar sig mot dig och motpartens vinst.

Hur hittade du Unive? En vän

Tillbaka