Accepterad Elverskog1 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elverskog1

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? irrelevant

Vad är ditt discord namn? Elverskog1

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fränk Malousson som är född 1995 i mexiko men 2219 så valde han att fly från mexiko då han fick en drogkartell eftersig och kom då till staden illegalt och fick inget uppbehålstilstånd så då kunde han inte söka vanliga jobb. Därefter började han med kriminalitet såsom att producera droger och även sälja, efter ett tag så började folk få reda på vem han var och därefter så gick han med olika gäng och klättrade snabbt från springis till medlem sedan oftast högre i gängen. Fränk har även andra intressen som att bygga saker även gammla fina bilar. Fränk har även varit nära på att bli deporterad tillbaka till Mexico men han har alltid lyckats fly undan detta och det gör han efterlyst över hela staden och klassas som farlig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå kvalitiv kreativ och social rp och kommer spela mycket för motpartens vinst så att alla kan ha roligt när dem rollspelar på Unive. Jag kommer bidra med långa sociala scenarin där förhåppningsvis alla som varit med i scenariot tycker att det var kul att vara med i det scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta andra parten få en chans att vinna ett scenario rollspel utgår att alla parter i ett scenario ska ha kul och att man inte ska bryta mot regler för att få större chans att vinna scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst serverreglerna jag vet vad powergaming, metagaming, vdm ,suntförnuft och allt sånt som är viktigt att en server ska ha som regler för att servern ska fungera bra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja ungefär 3 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka