Nekad Elverskog1 | Ban överklagan [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elverskog1

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198309451364

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Elverskog1#8724

Vem var det som bannade dig? Nemo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag e bannad för powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att nemo valde att banna mig för jag inte rpade på skador tillräckligt med /sme /me och att jag inte rpade tillräckligt i helhet på krocken vilket jag själv förstår varför nemo bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil på östra motorvägen ner mot staden och jag tappade kontroll på ett stort gupp och flög och krockade. När jag krockade så tabbade jag ut för att skriva till en på dc och glömde av att skirva /sme medvetslös /me vaknar och typ /me ryggsmärtor . Jag förstår till 110% varför nemo bannade mig och jag kommer tänka extra att prioritera att skirva /sme först innan jag tasbbar ur och skriver med en kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag inte rpade tillräckligt med /me /sme och skador efter den krocken men jag fattar till 110 % att han bannade mig och detta kommer inte hände igen och jag ber extremt mycket om ursäkt för detta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. var länge sedan jag blivit bannad så kommer ej ihåg alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle och kommer göra bättre är att rpa mer med /me /sme när jag krockar så där hårt och att prioritera att rpa på skador och /me /sme istället för att tabba ut och skriva med en polare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag behöver rpa mer med /sme /me när jag krockar och rpa mer på mina skador

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag som banna dig precis nyss, känner att du inte har hunnit tagit in dig detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka