Nekad Elverskog1 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elverskog1

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198309451364

Ditt Hex-ID: steam:110000114d02664

Vad är din discord tagg? Elverskog1#8724

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att banna mig för bugg abuse (emote abuse) för jag tryckte x efter jag tog bandage för jag inte skulle bandagera mig längre och ställde mig upp för att skjuta mot polisen, för att få en chans att ta deras bil där ifrån https://cdn.discordapp.com/attachments/1011027737282097293/1074345055915089930/Moments-clip-from-Feb-12-2023.mp4

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. asså ingen ting satt och snackade med polare och skulle gå in på unive och märkte att jag var bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag gjorde fel genom att trycka x för att avbryta animationen när jag tog bandage och förstår till 100% varför jag blev bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men minns inte då jag inte ofta blir bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annurlunda var att ej ta bandage vid den sitsen eller att ge upp till polisen utan att försöka skjuta mig ut ur situationen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska ta bandage och avbryta animationen då det klassas som emoteabuse och det har jag lärt mig nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka