Nekad Elverskog1 | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elverskog1

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
11
Länk till din steam profil: Vet ej

Ditt Hex-ID: steam:110000114d02664

Vad är din discord tagg? Elverskog1#8724

Vem var det som bannade dig? Wmac, wagy kingove

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tydligen för grov suntförnuft för jag ringde en person åt Sons som jag blev tillsagd av en member att göra och ifall jag inte följer deras åder så kan jag antingen misshandlad av membern då jag ej lyssnat eller bli skjuten och dumpad och det är nästan mer suntförnuft än att ringa en person och förhandla

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Låg i sängen kollade tiktok och blev tillkallad i support och då drog dem min krim

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja detta är hundra procent en fel ban då INOM RP blev jag tillsagd av en member och jag är hang att ringa en boss i ett gäng då dem inte hade hans nummer och då säger jag att vi har deras grabb och blir tillsagd vad jag inprincip ska säga. Ifall jag inte skulle lyssna på order skulle jag riskera att bli skickad som hang, misshandlad och till och med riskera att bli skjuten vilket min karaktär inte vill och det är mer suntförnuft att inte lyssna på högre uppsatta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad tidagare men var välldigt längesedan så minns ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle inte kunna göra något annat då det var en order från member.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka