Nekad Elverskog1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elverskog1

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198309451364

Ditt Hex-ID: steam:110000114d02664

Vad är din discord tagg? Elverskog1#8724 dc id 813351204822056971

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 498f96bed3f4e23f1a7f8db89698718a.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror san valde att banna mig för jag skjutit rätt så för mycket som polis då jag ofta rullade runt som FRI som polis och anslöt mig till mycket skottlossningar och att jag då blivit ett problem för servern vilket jag ber så hemskt mycket ursäkt för och ångrar mig groft och vill komma tillbaka till communityt då jag har många bra relationer med spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev då precis färdigt med ett 3 timmars långt förhör med en krimminell spelare och då ropade en FRI kollega ut i radion att han behövde förstärkning till gammla auto då anslöt jag mig som FRI och då tog han då befäl och sa att vi skulle gå in i byggnaden. Då skjöt han upp på dörren och bad staffs om att öppna men ingen svarade report och då valde han att emota sig igenom och då gjorde jag också det och tänkte inte så långt vilket va jävligt dumt av mig och jag ångrar mig extremt mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen är inte felaktig.
Jag erkänner att jag har varit en problemspelare och har skjutit mycket som polis, vilket ledde till att jag bröt mot reglerna och förstörde för andra medlemmar. Jag inser nu att mitt beteende var oacceptabelt och jag tar fullt ansvar för det.

Efter att ha blivit bannad har jag reflekterat över mitt beteende och jag har insett att jag behöver ta mer hänsyn till andra spelare och unives regler. Jag vill gärna ha en andra chans att spela på unive igen och bevisa för er och alla andra spelare att jag kan bete mig på ett mer respektfullt och ansvarsfullt sätt.

Jag förstår att det kan vara svårt att lita på mig igen efter mitt tidigare beteende, men jag hoppas att ni kan se min uppriktighet och min vilja att lära mig av mina misstag och växa som person. Jag lovar att jag kommer att ta alla åtgärder som behövs för att följa era regler och att bidra till en positiv spelupplevelse för alla.

Jag hoppas innerligt att ni kan ta min överklagan i beaktande och ge mig en andra chans att spela spelet. Tack för att ni läser mvh Elverskog

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad runt 12 gånger men ett par som e felaktiga och några som dubblats men skulle säga runt 6 banns är rätt. Jag har tidigare blivit bannad för VDM, SUNTFÖRNUFT, POWERGAMING och det var när jag var ny till rp och inte begått. Det bansen har jag tagit mycket lärdom av och tänkt mer på när jag rpat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle gjort annorlunda är att inte skjuta så mycket som jag väl gjorde vilket jag ångrar grovt och vill komma tillbaka till communityt. Ifall ni väljer att unbanna mig så lovar jag att minnska eller helt sluta att använda skjutvapen som krim eller polis och fukusera mer att rulla runt som målat och bidra till mer social rp som jag inte gjort tillräckligt mycket,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig otroligt mycket att och fått en tankeställare att jag verkligen skjöt för mycket och kommer minska detta omgående ifall jag blir unbannad och kommer satsa på hålla mig till så social rp som möjligt istället för att använda vapnet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka