Inaktuell Elverskog1 | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elverskog1

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ditt discordnamn: Elverskog1#8724

Ange ditt födelsedatum 11 Oktober 2006

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff och vara inriktad på det kriminella eftersom jag har mycket erfarenhet inom krim rp samt jag har koll på många personer som begår mycket regelbrott alltså så kallade problemspelare. Ett stort problem på servern just nu är just den kriminella rp'n och jag skulle vilja fokusera på att utveckla den kriminella rp'n då den endast består utav skjuta, skjuta, skjuta och skjuta. Det är allt den består utav just nu vilket jag vill ändra på. I slutet av dagen är det inte hållbart att det bara är skottlossningar hela tiden utan det måste utföras mer social RP, kidnappningar förhandlingar möten osv. Men det som skiljer mig ifrån andra är just att jag vågar ta konsekvenser och skicka folk som inte hör hemma på servern. Vet att det är många inom det nuvarande staff teamet som inte vågar ta konsekvenser. Men det största problemet just nu är att staffs inte tar ansvar ingame på reports, eller speccar scenarion. Det kan ligga flera dusintals reports uppe som man har skickat och ingen har fixat det. Och det är en mycket viktig sak som måste ändras på ASAP för att man ska kunna hålla en hög RP standard på servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:00-21:00
Tisdag: 15:20-21:20
Onsdag: 14:50-20:50
Torsdag 15:00-21:30
Fredag: 15:00-02:00
Lördag: 11:00-01:00
Söndag: 11:00-21:00

Lov: 11:00-01/02:00 beror på om jag ska göra något under lovet.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan december 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har vart helper 1 gång tidigare och MA 1 gång tidigare, skulle även vilja påstå att jag kan vägarna runt i logs och hur jag ska göra vid tagande av konsekvenser, så ja, erfarenheter har jag och är inte rädd att använda dom

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka