Nekad Elverskog1 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elverskog1

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Irelevantg

Vad heter du på discord? Elverskog1#8724

Ange ditt födelsedatum 11 Oktober 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. ganska aktiv några timmar om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 25 mars 2023 men varit medlem tidigare

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/906269678844936204/1115241927902777425/image.png den av t4arget är felaktig samt några fler

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ens sv har som uppgift att underlätta för staffteamet genom att kicka / sv banna folk som gör regelbrott som staffs inte ser eftersom staffs inte kan vara överallt. Som sv så ska man se till så att folk lär sig av sina misstag så man kan ju börja med en kick ifall det t.ex är ett lall regelbrott men ban ifall det är något grövre.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv då jag vill hjälpa unives staff team genom att få bort små regelbrott som staffs inte ser. Detta kommer jag göra genom att kicka /svbanna folk som ex lallar, vdmar, pratar ooc och så vidare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. sv korruption är att man använder sina perms till sin egen vinning ex att man revvar sig själv i en skottlossning för man dött.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka