Accepterad Elverskog1 | Ansökan till Servervakt (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elverskog1

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Irelevant

Vad heter du på discord? Elverskog1#8724

Ange ditt födelsedatum 11 Oktober 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:00-21:00
Tisdag: 15:20-21:20
Onsdag: 14:50-20:50
Torsdag 15:00-21:30
Fredag: 15:00-02:00
Lördag: 11:00-01:00
Söndag: 11:00-21:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 25 mars, 2023 men varit medlem tidigare sedan vinter 2021 och va medlem över till februari sedan fick jag indraget medlem då jag vart perma

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/925677059299213342/1085295646321414176/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjälpa unives staff team genom att kicka / banna personer som gör regelbrott som staffs inte ser. Som servervakt så ska man inte banna enbart för att banna, man ska göra så att personen lär sig av sina misstag och då kan man kicka och skriva en utförlig förklaring till bannen / kicken så dem kan lära sig av sina misstag.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv då jag vill hjälpa servern genom att få bort lall och små regelbrott som staffs inte ser. Jag kommer först kicka personen så hen har en chans att lära sig av sitt misstag men utifall hen inte lärt sig av misstaget så kommer jag banna. Jag är också en person som kollar ifall det är en icke - medlem eller medlem och utgår oftast ifall det blir kick eller en svban. Men jag vill främst bli sv då jag vill hjälpa unives staff team

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv korruption och abuse är att man använder sina sv perms till sin egna vinning ex att man ressar sig i skottscenario för att vinna

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka