Inaktuell Elverskog1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elverskog1

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? kan tas under intervju inget jag behöver eller vill gå ut med

Vad heter du på discord? .elverskog1

Ange ditt födelsedatum 11 Oktober 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att skriva denna ansökan är att jag vill hjälpa och bidra till serven genom att ta in nya kompetenta medlemmar till servern så vi får en bra och stabil spelarbas som kan följa reglerna som finns på unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig eftersom jag är en driftig person lär mig saker snabbt har åldern inne och är rätt person för detta arbete då jag är bra på att läsa texter samt bedömma ifall personen är rätt person för att få ha rollen medlem på unive

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta personerna med respekt samt god ton och inte va kaxig osv i intervjun allt handlar om respekt samt hur man bemöter dem

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill göra så rollen har en stor betydelse och alla ska inte kunna ha den för att ha medlemskaps rollen på unvive då ska man veta vad rp är samt hur man ska rpa under suntförnuft och alla andra grundregler som finns på serverm

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att alla medlemmar ska kunna alla nedskriva regler och veta vad dem innebär samt ska veta hur man rpar och ska rpa i olika situationer

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Man har stort ansvar över medlems rollen och vem den delas ut till samt tillit till högre staffs är viktigt då man har perms ig och man ska ej abusa dem samt stort ansvar till vilka man ger medlemskaps rollen till samt att man ska vara driftig och aktiv

Hur ser din aktivitetet ut? tiden kan se olika ut men kanske 2-3 timmar om dagen aktiv lite olika under helgen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Inaktiv ansökan, ingen aktivitet på ansökan på 1 månad! Om du fortfarande är intresserad av att bli MA-Ansvarig kan du skicka in en ny ansökan..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka