Accepterad Elverskog1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elverskog1

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? Elverskog1#8724

Ange ditt födelsedatum 11 Oktober 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till MA är att jag vill hjälpa servern att växa i medlemmar samt Community. Det som även får mig att ansöka är också att jag vill ta mig steget vidare till helper och hjälpa servern

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni borde ta in mig då jag är en person som jobbar effektivt jag har lätt för att prata med främlingar pratar med lugn och god ton även om det är en person jag tycker mindre om och att jag respekterar alla som dem är. Jag kommer även låta dem som tar intervjuer att få sin tid så dem ej känner sig pressade och jag kommer inte ta in dem som ej når kraven på unive

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respekt och hänsyn även prata med lugn ton. Man ska inte kalla folk för olika svordomar eller kränkande ord. Under intervjuer så ska man visa respekt och hänsyn, inte stressa upp dem som tar intervjun och prata med en lugn ton

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om man är medlem här på unive så är det saker man måste följa såsom att man ska vara lojal till servern och inte springa runt på massor av olika servar ifall man ska va medlem på unive så ska man ej va med i något annat svenskt rp Community. I sitt rollspelande som medlem på unive så ska man ha unik karaktär inte bry sig om makt eller pengar och spela för ett socialt rollspel.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att dem ska kunna vart enda regel som vi har på unive, dem ska ha unika karaktärer inte spela för att enbart vinna man ska göra det roligt för båda parterna

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om man är MA så har man ett stort ansvar. Det gäller att man visar lojalitet till unive, är aktiv på dc och forumet, ta intervjuer och läsa ansökningar. Man ska även vara trevlig mot alla man bemöter . Man ska även visa framfötterna gällande MA arbete så att man visar att man förtjänar detta förtroende som 320 ger än när han släpper in sig i MA Teamet-

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv så fort jag kommer hem från skolan och det är oftast efter 15.40 men kan även ta medlemskaps ansökninger på raster och lektioner när man e färdig med det man jobbar med

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar ej på en annan server då detta är emot reglerna på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka