Nekad eltonnn | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

eltonnn

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/orsksoldatelton/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elton Wirén

Vad är ditt discord namn? örsksoldat elton#7817

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2006

Berätta om din karaktär. En 23 årig kille som är 193cm lång med namnet Lars Jansson och drömmer att jobba inom Polis/Ambulans branschen, han är lite ivrig av sig men försöker att vara så lugn som möjligt med en bra ton. Han har haft en dålig barndom med föräldrar som använt våld mot mig när de vart berusade, jag vart mobbad i skolan för att mina föräldrar var alkoholister, jag vart även misshandlad ett fler par gånger i skolan och vill hjälpa andra genom att jobba inom Polis/Ambulans branschen. Min mamma jobbade inom ambulans branschen innan hon vart av med jobbet och började med drickandet. Det var då hon började komma till skolan och hämta mig helt berusad med sin alkoholist vänner utan att veta vilken väg vi ska ta för att komma hem igen. Det var så hon mötte min pappa, genom alkohol drickandet. Dem älskade varandra och skaffade sig barn, mig och min bror Johannes. Min bror Johannes vet jag inte vart han är idag, antagligen hemlös på gatorna utan pengar. Men jag vill ge allt för att jobba inom Polis/Ambulans branschen och få ett bra liv.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill jobba inom Polis/Ambulans branschen eftersom att det inte finns många som jobbar inom det och jag tycker det är väldigt roligt. Jag kommer bidra med seriöst rp och bra arbetande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att det blir en mer seriös RP med mer seriösa spelare (som mig) och det hade varit väldigt kul att få spendera timmar på eran server. :D

Hur hittade du Unive? Genom twitch streamern Arvid som sagt att det är en väldigt bra svensk rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas så mycket som möjligt. ha roligt, skapa roliga scenario m.m.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Tyvärr inte.

Tillbaka