Accepterad Eltonkonstig | Medlem ansökning [theodor_h]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eltonkonstig

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elton

Vad är ditt discord namn? eltonkonstig

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Asme Alansadi 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig orten seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Asme Alesadi växte upp i ett dåligt område i en förort till en storstad. Han var en 5 syskon, och familjen kämpade varje dag för att få ekonomin att gå ihop. Hans pappa, är invandrare som hade kommit till Sverige i jakt på ett bättre liv, hade svårt att hitta ett bra jobb. Hans mamma som också hade svårt att hitta arbete på grund av språkbarriärer och osäkra anställningar, arbetade ibland som städerska eller på fabriker under osäkra villkor... och nu ska asme alansadi försöka göra ett bättre liv för sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan höja RP nivårna samt spelar rp som att jag är där i spelet. och jag kommer att göra servern ännu roligare än vad den redan är. och jag kommer rekommendera unive till andra spelare/kompisar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för sina egna vinster och acceptera att man har förlorat ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brutit några reglar och hoppas på att inte göra det någon gång i framtiden

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. b. Toxicitet Behåll en välvillig ton och undvik misstänksamhet, aggressivitet eller provokationer. c. Personangrepp Undvik personangrepp och fokusera på sakfrågor i diskussioner. d. Känslig Information / DoXing Respektera andra medlemmars önskan om anonymitet och dela inte känslig information utan deras tillstånd. e. Hotande & Utpressning Undvik hot och utpressning. f. Rasism/Nazism Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet eller kön.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kommer inte ihåg alla reglar utantill men kan dom mesta. men annars nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka