Nekad eltonking | Medlem ansökning [Toro 521]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eltonking

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? peniss

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Kingston och är en muslimsk immigrant från Jamaica. Mohammed har haft ett svårt liv som religiös minoritet i sitt hemland och har rest till Unive-staden i hopp om ett bättre liv. Mohammed är 28 år gammal och har jobbat som diverse lågbetalade jobb som t.ex. byggarbetare och sopgubbe tidigare. Nu är han i staden och är redo för att göra allt som behövs för att aldrig behöva uppleva det förtryck han utsattes för i Jamaica igen. Mohammed har också ett stort intresse för bilar, något han inte hade pengarna för att finansiera i sitt hemland, men något han hoppas han kan få utlopp för i Unive-staden. När han var 19 år, drabbades hans familj av en tragedi när deras hem ödelades i en svår orkan. Förlusten tvingade dem att söka en ny väg och nya möjligheter. Mohammed bestämde sig för att ge sig av till Unive-staden i hopp om att skapa en bättre framtid för sig själv. Han bar med sig minnena av sin barndom och de värdefulla lärdomar han hade fått från sin familj och sin tro när han började sitt äventyr i sitt nya hemland.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med goda vibes, ett socialt och schysst rollspelande och jag förhåller mig till serverns regler för att skapa en trygg och trevlig rollspelsmiljö

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid spelar för sin egen vinning, om det krävs att någon annan "vinner" i ett scenario för att rollspelet ska fortsätta köras på ett verkligt och ett schysst sätt så är det det man ska göra

Hur hittade du Unive? Genom min kompis Drobz på twitch

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. "Inte tagit sin intervju i tid.". Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka