Accepterad eltondouug3 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eltondouug3

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 110000146429bf6

Vad är din discord tagg? blacky100

Vem var det som bannade dig? @Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-10 181814.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev ooc under ett scenario vilket inte är tillåtet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var gisslan situation och polisen väljer då snipera mig och min vän dom skötte detta riktigt dåligt eftersom dom även sköt gisslan detta gjorde mig arg och jag ville yttra mig och använde mig av OOC-funktionen under scenario vilket var mitt fel. Fast vill även påpeka att dom inte ens gjorde scenario med mig dom loota och dumpa mig vid sjukan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel eftersom jag inte följde regeln att ej skriva OOC under scenario utan OOC är till för att hänvisa folk och hjälpa dom kring keybinds etc.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aaa fast inte för nåt liknande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ej skriva OOC under scenarion ber om ursäkt då jag inte är den typen som gör det fast blev ba riktigt upprörd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ta en diskussion angående polisens rpa efter scenario på support eller något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka