Nekad eltonbaba | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eltonbaba

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elton kaciku

Vad är ditt discord namn? Nenajote

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Morad var 23 år gammal när ödet slog till hårt. Hon hade ett liv fullt av utmaningar som ensam mamma till fem barn efter att hennes make tragiskt gått bort. Trots den överväldigande sorgen kämpade Morad tappert för att hålla familjen samman.

Morad hade alltid varit en envis och stark kvinna. När hennes make dog, insåg hon att hon var deras enda hopp. Hon bestämde sig för att stå fast vid sin tro på att hon kunde ge sina barn ett bra liv trots motgångarna.

Det var inte lätt. Pengar var knappa och ansvaret enormt. Morad jobbade långa dagar och nätter för att försörja familjen. Oavsett hur trött hon var, var hennes kärlek till sina barn hennes drivkraft.

Barnen, även de förståndiga bortom sin ålder, insåg snabbt att de alla var i samma båt. De stöttade varandra och hjälpte till så gott de kunde. Även om Morad kämpade med att balansera arbete och hem, var barnen alltid hennes största stöttepelare.

På dagarna när livet kändes överväldigande, gick Morad till minnet av sin make för styrka. Hon visste att han skulle ha velat att de fortsatte kämpa och att han skulle vara stolt över deras uthållighet.

Trots alla prövningar de stod inför, fann familjen glädje i små stunder av gemenskap. De lagade mat tillsammans, skrattade åt gamla minnen och stöttade varandra genom de svåraste tiderna.

Med tiden började Morad se ljuset i tunneln. Hennes hårda arbete började ge resultat och familjen började långsamt återhämta sig från förlusten av deras far.

Morad visste att resan inte skulle vara enkel, men med kärlek, uthållighet och stöd från varandra, visade hon och hennes barn att de kunde övervinna alla hinder som korsade deras väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommervara serviös som man sak och jag kommer bidra satt alla har kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja det rollspelare att du ska kunna göra det roligt tex om du blir rånad du sak ha kul enda sam5 om du råpnar någon annan det ska vara roligt för båda partena.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har lläst igenom reglerna och jag kommer nog trivas med att följa dem

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är respektfull och inte blir sur och jag kan hålla mig till regler som finns

Nekad. Utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka