Nekad Elton_Belton | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elton_Belton

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? elton_belton

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elliot Silverstolpe 17 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Enivs, Nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag ska skaffa ett jobb på grund av att jag är nyinflyttad så har jag dåligt med pengar, Men jag är motiverad och vill klättra upp för stegen och få en stabil inkomst i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att jag är bra på rp och kan skapa realistiska situationer och händelser, Jag är även ganska aktiv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ha en scenario för att motparten ska ha en fördel eller vinst i ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: man dödar någon utan anledning eller orsak, till exempel någon bara kommer upp och dödar dig helt plötsligt. Man får bara döda en person om det är en relevant del av rp momentet. Combat Logging: Att man leavar om man är jagad av polisen eller har dödat någon eller håller på att bli dödad, om du leavar i dem momenten räknas det som combat logging.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att spela på den här servern med mina vänner, det är väldigt kul.

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
- 1. Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
- 2.Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka