Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/EltonBTW1/
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton
Vad är ditt discord namn? Elton#4577
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elton Andersson och han föddes år 1995 i Turkiet i en stad som heter Ankara. När Elton var 2 år gammal flydde hans familj till Sverige pga att deras familj hamnade i ett stort gängkrig med Los Zetas . Under den färden så fick Elton se hur alla olika länder hade det sig eftersom att dom fick åka med bil till Sverige. När Elton kom till sverige insåg hans familj att dom hade blivit förföljd av en av människorna i Los Zetas . Under flera veckor sov hans familj i oro eftersom att vad som helst kunde hända. En natt vid fredag den 13:e så vaknade Elton upp av pistolskott. Elton insåg vad som hade hänt. Elton smög sig emot deras fönster och fick se en Svart rs6:a lämna deras uppfart. Elton sprang in och fick då se hans föräldrar döda i deras säng med vapen i handen. Elton insåg att Los Zetas då hade försökt att sätta dit dom så att polisen skulle tro att det var självmord och så trodde polisen att det var enda sedan den dagen år 2002. Sedan den dagen har Elton morbror Torbjörn hjälp Elton med att bli en riktig man. Elton vill bli exakt som Torbjörn och kommer gå i hans spår till den dagen han dör. Nu år 2021 så är Elton tuffare än någonsin Elton lyder fortfarande Torbjörns order men han är minst lika grym som honom och vill ta revenge på Los Zetas
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker denna server är bra har kört på den ett litet tag nu och jag är en bra rp spelare med många erfarenheter och den här servern känns bra, rolig och seriös och det är det jag letar efter sen så kommer jag bidra med bra och roliga scenarion och bra rp med mina karaktärer
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att det är en bra och seriös server och det är just det jag söker efter
Hur hittade du Unive? den är en av dom största i fivem så hittade den där igenom och så är den högt uppe på listan i fivem
Vad har du för mål med ditt rollspel? att göra bra och roliga scenarion där alla kan vara med och att ha roligt och att utveckla mitt rollspel så jag kan göra ennu bättre och fetare scenarion som är roligare
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara på unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton
Vad är ditt discord namn? Elton#4577
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elton Andersson och han föddes år 1995 i Turkiet i en stad som heter Ankara. När Elton var 2 år gammal flydde hans familj till Sverige pga att deras familj hamnade i ett stort gängkrig med Los Zetas . Under den färden så fick Elton se hur alla olika länder hade det sig eftersom att dom fick åka med bil till Sverige. När Elton kom till sverige insåg hans familj att dom hade blivit förföljd av en av människorna i Los Zetas . Under flera veckor sov hans familj i oro eftersom att vad som helst kunde hända. En natt vid fredag den 13:e så vaknade Elton upp av pistolskott. Elton insåg vad som hade hänt. Elton smög sig emot deras fönster och fick se en Svart rs6:a lämna deras uppfart. Elton sprang in och fick då se hans föräldrar döda i deras säng med vapen i handen. Elton insåg att Los Zetas då hade försökt att sätta dit dom så att polisen skulle tro att det var självmord och så trodde polisen att det var enda sedan den dagen år 2002. Sedan den dagen har Elton morbror Torbjörn hjälp Elton med att bli en riktig man. Elton vill bli exakt som Torbjörn och kommer gå i hans spår till den dagen han dör. Nu år 2021 så är Elton tuffare än någonsin Elton lyder fortfarande Torbjörns order men han är minst lika grym som honom och vill ta revenge på Los Zetas
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker denna server är bra har kört på den ett litet tag nu och jag är en bra rp spelare med många erfarenheter och den här servern känns bra, rolig och seriös och det är det jag letar efter sen så kommer jag bidra med bra och roliga scenarion och bra rp med mina karaktärer
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att det är en bra och seriös server och det är just det jag söker efter
Hur hittade du Unive? den är en av dom största i fivem så hittade den där igenom och så är den högt uppe på listan i fivem
Vad har du för mål med ditt rollspel? att göra bra och roliga scenarion där alla kan vara med och att ha roligt och att utveckla mitt rollspel så jag kan göra ennu bättre och fetare scenarion som är roligare
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara på unive