Elton15 | Medlem ansökning (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elton15

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/EltonBTW1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? Elton#4577

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elton Andersson och han föddes år 1995 i Turkiet i en stad som heter Ankara. När Elton var 2 år gammal flydde hans familj till Sverige pga att deras familj hamnade i ett stort gängkrig med Los Zetas . Under den färden så fick Elton se hur alla olika länder hade det sig eftersom att dom fick åka med bil till Sverige. När Elton kom till sverige insåg hans familj att dom hade blivit förföljd av en av människorna i Los Zetas . Under flera veckor sov hans familj i oro eftersom att vad som helst kunde hända. En natt vid fredag den 13:e så vaknade Elton upp av pistolskott. Elton insåg vad som hade hänt. Elton smög sig emot deras fönster och fick se en Svart rs6:a lämna deras uppfart. Elton sprang in och fick då se hans föräldrar döda i deras säng med vapen i handen. Elton insåg att Los Zetas då hade försökt att sätta dit dom så att polisen skulle tro att det var självmord och så trodde polisen att det var enda sedan den dagen år 2002. Sedan den dagen har Elton morbror Torbjörn hjälp Elton med att bli en riktig man. Elton vill bli exakt som Torbjörn och kommer gå i hans spår till den dagen han dör. Nu år 2021 så är Elton tuffare än någonsin Elton lyder fortfarande Torbjörns order men han är minst lika grym som honom och vill ta revenge på Los Zetas, mål är jui att bygga upp ett gäng och rusta upp det och sen vara en kriminell organisation

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle gärna vilja bli medlem på eran server då jag skulle vilja få mer tillgång till olika jobb som är lite mindre enformiga, men även andra olika tillgångar som man får av att vara medlem, såsom att vara kriminell
dessutom att vara med och utveckla servern. och jag ahr spelat på många andra serverna innan både svenska och engelska så har bra erfarenheter

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det är så många som är inne samtidigt och då kan man ha bra och roliga scenarion, och så är det unika sccripts och det gillar jag så inte allt är samma som på andra serverna och det är kul

Hur hittade du Unive? den är en av dom största i fivem så hittade den där igenom och så är den högt uppe på listan i fivem och så rekomenderade min polare den till mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha ett seriöst och realistiskt rp som även ska vara roligt, så som kriminell rp, dock vill jag att rpn ska vara bra för alla som är med i scenarionen. och så gillar jag irl baserade saker

Vad har du som mål att uppnå på Unive? min mål är ju att min karaktär ska göra det störtsa gänget i stan eller vända bana i livet och gå till den lagliga sidan

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara på unive som jag spelar på
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top