Nekad Elton15 | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elton15

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/EltonBTW1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? Elton#4577

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elton Andersson och han föddes år 1995 i Turkiet i en stad som heter Ankara. När Elton var 2 år gammal flydde hans familj till Sverige pga att deras familj hamnade i ett stort gängkrig med Los Zetas . Under den färden så fick Elton se hur alla olika länder hade det sig eftersom att dom fick åka med bil till Sverige. När Elton kom till sverige insåg hans familj att dom hade blivit förföljd av en av människorna i Los Zetas . Under flera veckor sov hans familj i oro eftersom att vad som helst kunde hända. En natt vid fredag den 13:e så vaknade Elton upp av pistolskott. Elton insåg vad som hade hänt. Elton smög sig emot deras fönster och fick se en Svart rs6:a lämna deras uppfart. Elton sprang in och fick då se hans föräldrar döda i deras säng med vapen i handen. Elton insåg att Los Zetas då hade försökt att sätta dit dom så att polisen skulle tro att det var självmord och så trodde polisen att det var enda sedan den dagen år 2002. Sedan den dagen har Elton morbror Torbjörn hjälp Elton med att bli en riktig man. Elton vill bli exakt som Torbjörn och kommer gå i hans spår till den dagen han dör. Nu år 2021 så är Elton tuffare än någonsin Elton lyder fortfarande Torbjörns order men han är minst lika grym som honom och vill ta revenge på Los Zetas

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är en bra och seriös rp spelare med många tidigare erfarenheter och kommer bidra med bra och kreativa sceanrion

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? allt möjligt den är inte som dom andra serverna den här har bra scripts, bra community, bra och seriös spelar bas och staff team

Hur hittade du Unive? den är en av dom största i fivem så hittade den där igenom och så är den högt uppe på listan i fivem och så rekomenderade min polare den till mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utvecklas och bli bättre på det och ha allmänt kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jag ska ha kul när jag rpar och alla andra som jag rpar med men även att min karaktär har ett bra liv med många vänner sån

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara på unive som jag spelar på
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top