Nekad Elton15 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elton15

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2006

Vad heter du på discord? シChalupaシ#4577

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 16:00 - 23:00 på vardagar och sen på helger 13:00 - 02:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sen i mitten av juni detta år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade kickat och banna alla lallare och dom som drar ner rp nivån på servern. sen så tex om jag hör någon säga Blå appen eller muskel så hade jag bannat dom för halv ooc och sen så kommer jag dva bilar som står på vägen så folk inte krockar in i dom och så servern inte laggar

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för att jag gillar unive och vill hjälpa till så mycket jag kan genom att kicka och banna lallare och folk som bryter mot reglerna och ner på rp nivån och sen hjälpa alal staffs så dom kan göra andra saker istället för att banna eller kicka lallare

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? för jag är en bra rpare och jag kommer att kicka, banna och dva när det behövs och alltid skriva anledningar så folk lär sig bättre rp och så jag kan hjälpa dom

Varför ska just du bli servervakt? för att jag vill hjälpa till på servern och hjälpa folk att skaffa en bättre och en högre rp nivå och underlätta staff arbetet så jag kan kicka eller banna folk så slipper staffsen göra det

Varför vill du bli servervakt? för att jag vill hjälpa till på servern och göra en skillnad för jag har träffat på många personer som lallar och då kan jag kicka eller banna dom så dom lär sig att ha en bättre och högre rp nivå och inte behöva förstöra för alla andra på servern så dom kan ha det roligt när dom rpar

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) så revvar du folk /toggleid så ser jag allas id /kick (id) så kickar jag folk som lallar /svban (id) så sv bannar vi folk som lallar eller förstör i 60 min /dv så dvar jag bilar som står mitt på vägen

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag blev bannad en gång då bärde jag en kille på min cross förr han dog av bugg så skulle ta han till sjukhuset

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka