Accepterad Elton1234 | Medlem ansökning (RACK_swagy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elton1234

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198419767095/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? Elton#9241

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Viktor Olsson är 22 år gammal och han har haft en tuff uppväxt eftersom att våran mamma har dött med sin bror Alex Olsson, jag och alex bor med våran morbror som är då med i ett gäng som heter The Lost, så jag började umgås med fel personer och började hamna i det kriminella, vi började göra små brott tex snatta saker från butiker samt bilstölder, jag flyttade hit till unive då för att skärpa mig inom kriminella sakerna jag gjorde förut så jag bestämde mig för att bli polis och hjälpa andra, jag har aldrig varit en dålig person men eftersom mina föräldrar har dött så blev det ju så bara men jag är bra på många saker med, bra på att hålla hemligheter, och jag sviker inte andra inom jobbet eller kompisar efter som att jag tycker om dem och bryr mig om dem.
Jag har alltid varit en snäll och ödmjuk person alltid hjälp folk och sånt så jag valde att försökte sluta med kriminell för jag vill va som jag var förut när mina föräldrar var vid liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har tidigare erfarenheter har varit delägare + ägare på verse men jag avgick för att jag då vill börja här köpa upp ett gäng ossåvidare, jag har bra erfarenheter inom rp med inte bara att jag har vart staff på servrar jag kan mycket inom rp och alla regler och sånt ni kommer att få se om jag får medlem att bidra med en sån bra rp som möjligt.
har inte så mycket att berätta här men jag är bra på rp och kan mycket om det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att kunna bidra med bra scenarion kommer att köpa upp ett gäng med mina kompisar om jag får medlem så jag kommer att då kanske kunna bidra med kriminella scenarion att man planerar ett rån så det blir kul för poliserna med, kommer också kunna bidra med andra slags scenrion tex, kommer att vara bra på att rp med för jag vill verkligen bli medlem här och ha det kul med mina kompisar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar så att båda kan
vinna och ha ett roligt scenario, så bådas har kul

Hur hittade du Unive? mina kompisar sa att jag borde börja på unive så då tänkte jag ansöka nu och försöka bli medlem och köpa upp ett gäng sen :D.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka