Nekad Elton1234 | Ban överklagan [Fjonken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elton1234

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198419767095/

Ditt Hex-ID: 11000011b636f37

Vad är din discord tagg? Elton#9141

Vem var det som bannade dig? Nekkan

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? hetts i occ samt occ i scerio

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag förstår lite men min adhd ta över mig men jag ber så mycket om ursäkt jag blir sur enkelt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag och min kompis var där man fixar LSA och det var runt 10 st personer där då kommer en kille med en till i bilen och en av dem tar fram en kniv och säger alla upp med händerna då rånade dem oss då såg vi han lite senare och då tog vi honom upp vid en kulle och tänkte råna tillbaka grejerna men då buggar han säg ur th och dödar oss och då blev jag sur och skrev saker som jag verkligen ångrar mycket, kommer aldrig göra om det igen ber så mycket om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det eller kunna jag få en halvtimme iallafall jag menade ju verkligen inget illa eller nått men jag ber så mycket om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. detta var första

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att försöka inte bli så sur och bara svälja allt men jag har svårt med det ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig kommer inte att skriva i occ i ett scenraio eller hettsa mot nån mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår :D

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka