Accepterad Elton0806 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elton0806

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? elton0228

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Berg och är född 1995. Han är född i Sverige och uppväxt i Göteborg med sin storebror. Hans intressen har alltid varit omkring fordon. När han var liten så gick han alltid runt på stan å kollade på bilar och motorcyklar och tänkte att han ville ha en sån när han blir äldre. Med tiden så fortsatte hans intresse och så fort han blev 15 så skaffade han en moppe med alla hans pengar han sparat. Han var alltid ute med hans polare på västkusten bland stränderna. Tiden gick fort där ifrån och han var snart 18 år. Han hade skaffat sig ett jobb ungefär ett år tillbaka och hade sparat till en bil. Så fort han blev 18 så hade han bokat en tid för att ta körkortet. Han fick hjälp av sin storebror att hitta en begagnad bmw som var på bra pris. Nästan varje dag var han ute å körde med sin bil. Han hade också skaffat sig ett jobb och sparade nu för att flytta ut till en egen lägenhet. Bara tre år senare när han är 21 år gammal så köper han sig en egen lägenhet inne i Göteborg. Han bodde i en liten lägenhet men den räckte för han. Något år senare så träffar han en tjej och då använde han sina sista sparade pengar till att flytta ut till en lite större lägenhet. Dem två var ihop i ungefär 7 år men sen så händer de värsta som skulle kunna hända. Johans tjej åker in på sjukhus där dem säger att hon har steg 5 cancer. Johan mådde så jävla dåligt över de här men var alltid vid hennes sida ända till slutet. Nu så fyller Johan snart 29 år och han har tänkt att börja om och skapa ett nytt liv och lämna allt annat bakom sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och utveklad rp, aktiv rp (Ungefär varje dag), Aktiv inom jobb osv. Inge fail Rp å sån skit då ja har 1500 aktiva rp timmar. Kommer försöka hålla min rp unik jämt emot andras.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ibland i livet är de så att man inte alltid vinner och inom rp:n blir de roligare att ibland inte alltid vinna då de ska vara som verkligheten. Med motpartens vinst menar man att man då låter den andra parten (Vinna) scenariot och inte bli sur över det eftersom de blir roligare och bättre rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Grundreglerna: Grunderna skulle jag säga är RDM (Random Deathmatch) vilket innebär att man dödar/slåss helt utan anledning och utan backstory till det. Vdm är dess lika Rdm fast att man använder ett slags fordon för att döda/skada någon, ända gången vdm borde vara (tilllåtet) är om de är sista vägen ut. Metagaming är också en av de viktigaste reglerna då de är rent utsagt bara tråkigt då man använder sig av info som inte kommer ifrån rp:n. T.ex. om min vän sitter och säger vad som händer i ett annat scenario osv. Men om man ringer någon ig och säger info så är de en helt annan femma. Powergaming är ännu en gång en jätte viktig regel då man bara prioriterar sig själv inom rp:n och t.ex. jag kör en motorcykel i 50km/h och flyger av och bara går där ifrån som inget har hänt de är grov powergaming skulle jag säga.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka