Accepterad Elt0z | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elt0z

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Elt0z

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198313445611/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? Swampbob4kant#6249

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. En skön kille på 30 år som gillar att köra bil och gå på fest, jag är en mycket glad och skojig person och älskar att vara med andra människor. mina bröder går överallt annat jag försvara dem till varje pris och dom försvarar mig. min pappa Lenny är bäst o han ha uppfostrat mig till den jag är idag, Jag har stor kärlek till alla poliser och tjänstemen som hjälper samhället.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bli en anställd på mekonomen som hjälper folk med deras bil problem, kommer också hjälpa andar spelar med problem.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för multistaden är en bra server med massa bra personligheter och möjligheter o bra rp

Hur många timmar har du på FiveM? 258 timmar inte allt på det här kontot

Hur hittade du Multistaden? en kompis berättade om den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? en gång för powergaming och har inte gjort nått liknande efter det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Senast ändrad:
Du behöver utveckla under punkten ”berätta om din karaktär”, låt fantasin flöda på så kommer ansökan se bättre ut!

Mvh,
AprimoX

Du behöver utveckla under punkten ”berätta om din karaktär”, låt fantasin flöda på så kommer ansökan se bättre ut!

Mvh,
AprimoX
har skrivit till hoppas det räcker

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka