Accepterad ElSicario163 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ElSicario163

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ElSicario163/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Jakob

Vad är din discord tagg? JakoB#6923

Vem var det som bannade dig? zaki

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRP & Lallande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja tror jag staff valde banna mig för att jag sparkade på en killes bil på GZ och att jag åkte runt i kalsonger mot motellet i 20 sekunder sen blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va med mina polare vi va vid sjukhuset o sen kom den här killen med en pickup truck o körde på mig så aggera jag aggresivt sätt så jag sparkade på hans bil sen efter det så kom mina polare hämta upp mig när jag hade kalsonger/shorts sen kom polisen så jag hoppa av o sprang o hyrde en voi sen åkte jag mot motellet sen 20 sekunder efter så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det va både och 50/50 så jag tycker det är inte fel och åka i kalsonger och ja det är fel och sparka på nån fordon på GZ.Så jag har förstått mitt misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. RDM och OOC yes jag har lärt mig efter mina misstag även om dom bannen va inte med meningen för har redan förklarat mig för de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna åka med kläder och att inte slå nåns bil på GZ för det verkar overkligt och nästa gång så ska jag sköta mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes jag har lärt mig ganska mycket. 100%

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka