Nekad elsa | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elsa

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elsa

Ange ditt födelsedatum 14 November 2006

Vad heter du på discord? elsa#5165

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det varierar mycket men oftast 15.00 till 22.00 under vardagar men annars mycket under natten på helger.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i cirka två månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka hjälpa att hålla en bra och och hög rp nivå. Det är ofta jag möter på scenarion där det blir alldeles för mycket lallande och failrp där de t.ex inte utgår ifrån sunt förnuft. Jag hade även försökt se till att trakasserier och nedvärdering mot tjejer på servern minskas då det ofta händer att någon kommer fram och kallar en olika saker bara för att man är tjej.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja ansöka till servervakt är mestadels för att lättare kunna ge åtgärder när folk kommer fram och säger en massa nedvärderande ord för att de t.ex inte får som de vill. Men även hjälpa till att hålla servern ren från lallare osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att kicka, banna eller bara prata med folk som t.ex kommer fram och förstör rp nivån genom att bland annat inte ta saker seriöst.

Varför ska just du bli servervakt? Jag själv skulle påstå att jag oftast bidrar till en seriös och bra rp nivå där det oftast förstörs av olika lallare som kommer fram och förstör. Jag är väldigt aktiv och delaktig i många olika typer av scenarion där olika regelbrott bryts.

Varför vill du bli servervakt? För att lättare kunna ta åtgärder när något händer samt försöka hålla servern renare från oseriös och dålig rp. Och att utveckla servern så den blir bättre och att folk sköter reglerna i olika scenarion där jag är delaktig. Jag känner att jag har bra koll på reglerna och kan ta det ansvaret utan att abusea mina perms.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har inte jättebra koll på alla kommandons men har lärt mig de vanligaste t.ex toggleid, kick, svban genom vänner och olika streamers. Samt lär jag mig väldigt snabbt och kan anpassa mig.

Är du whitelistad på serven? Ja de är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har endast fått två svban, den första var för väldigt länge sen där jag slog en kompis på piren mitt i natten när ingen var inne. Jag förstod redan efteråt att det var fel. Andra gången var anledningen fearRp för att jag sprang in i vårat gänghus när det kom två bilar som riktade vapen, vi diskuterade bannen därefter och löste det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Tillbaka