Nekad Elric | Ban överklagan [Abbee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elric

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tommyhilfiger1/

Ditt Hex-ID: 11000010317adce

Vad är din discord tagg? Elric#4327

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krim -AO

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel jag hade kniv medans jag inte fick ha det så förstår värkligen varför jag brött mot reglerna och det kommer inte att hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Pratade med en okänd person under bron om knivar för han undrade om jag hade en och då sa jag ja jag har en kniv. sen pratade vi lite om street racing och lite till om fälltkniven vi båda hade och efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban och Staff hade all rätt att banna mig för att jag brött mot reglerna men jag skulle villja be om ursäkt och skulle villja komma tillbaka och spela nu när jag har fått mitt medlemskap godkänt på unive staden så kommer det här aldrig att ske igen jag kan alla regler och förstår varför jag gjorde fel så åter igen ber jag om ursäkt för att jag bröt mot reglerna. Det är här andra gången och jag ska göra allt för att vissa hur bra jag kan följa reglerna. Snälla ge mig en chance till.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivid bannad tidigare och det kommer inte att hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte missa reglerna om att man behöver vara krim för att ha en kniv men förstår mycket väll att man inte kan springa runt i passive mod med kniv och försöka rolspela som kriminel missade bara den vapen reglern och det kommer inte att hämta igen. Det första jag gör är att söka om krim och ska inte spela som krim utan krim. Jag ska absolut inte bryta mot några regler igen om jag missar så missar jag vi är alla människor och är inte perfekta men jag ska sträva efter att representera unive så bra jag kan som medlem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag läste igenom alla regler disscord,fiveM och medlem. Gjorde även medlemskaps intervjun och blev godkänd så är medlem nu och jag vet hur man ska söka till krim och inget sånt här kommer att hända igen för jag är glad att jag fick vara medlem här på unive och vill inte förlora mitt medlemskap så ska representera det jag älskar så bra jag kan.

Har du läst våra regler? Ja

Blev tillsagt att utveckla ennu mera så här är det. Det är ju helg snart och vill så gärna spela så om det är en utveckling som krävs så är det värt tiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka