Accepterad elpepenukie | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frankie.191

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199188601547/

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? wzrse#5295

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emilio Lopez, han bodde i denna stad för cirka 2 år sedan, men valde att flytta tillbaka till sina polare, han var grovt kriminell som älskade att göra droger och sälja vidare allt för en stabil ekonomi samt att han älskade sina kriminella vänner, som alltid stog up för han, då han valde att göra samma för dom, han skjöt ibland men utvecklade allt han gjorde inom det kriminella, såklart fick han vitt också, kändis som han är så jobbade han hos Mekonomen!, hur gött låter inte det, han hade bra polare och en stabil lön där med, men inte bara det, lagligt som fan va det ju, samt att gänget han va med i senare efter mekonomen hade ju gratis bil delar, så Emilio Lopez kunde ju bygga sina egna bilar som tur!, han älskar bilar och att få folk glada då han bjuder på att laga och upgradera deras bilar med lite nytt, som oljor osv, sånt som är viktigt!

Han är 23 och är uppväxt i Mexico, han har varit bland grovt kriminella som MS-13 som skjöt och hög av folks armar och mm, då han också deltog i sånt, han fann aldrig det roligt, men han valde att hans enda utväg va att bli grovt kriminell, han gillade inte sin familj då dom håll på med droger, vilket han hatade som liten då det luktade starkt och han blev yr, dom va alltid höga med mycket energi, vilket han tyckte förstörde allt, så dom hade aldrig det roligt.

Han älskar Mexicans mat, hans favorit inom all mat är Pasta Carbonara, med extra fin ost som topping, han älskar att spela fotboll då han va med i ett lag som hette Mexican MenFootball, dom fan ju nästan allt som spelade, han älskar familjen som mest då dom sysselsätter hans syskon, för annars gör han det själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag strävar en starkt och positiv rp bland både mig och andra, jag utvecklar allt jag gör för att allt ska se bra ut, jag strävar också för att alla ska få ha det roligt då man kan hitta på lite humor saker inom sitt rollspelande så alla väljer att fortsätta rpa.

Jag följer alltid alla regler, kan dom sen innan då jag har rpat på en massa servrar innan unive serien kom in, och HATAR folk som sitter och bryter regler med allvar, som C-logging då dom BARA förstör en jävla massa scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Stark och positiv rp, håller koll på alla spelare då jag klippar allt jag ser från dåligt till bra moments, strävar efter bra rp från båda mig och mina partners rp i utvecklade scenarion som mig mot polisen till exempel, tycker att allt inom rp’en ska vara rolig för oss alla men inte alltid då nån annan måste vinna ett scenario ibland, men det är endå roligt och få delta i goa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Har man en polis jakt och nu kanske är kriminell eller inte, så kanske man krockar, och skjuter mot polisen eller att man failrp’ar och rpar på icke-suntförnuft då man kör därifrån direkt efter en krock, inget roligt scenario ellerhur? Man ska alltid kunna spela så alla har roligt och vinner scenarion som att krockar man, så utvecklar man ett scenario med polisen, man krockar, skriver /me svimmat, kraftigt blodig vid pannan, och därifrån utvecklar man det och fortsätter att rpa, tycker att alla ska kunna detta då det är en lätt regel.

Hur hittade du Unive? Youtube, tiktok o lite sånt, har spelat här sen innan såklart ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka