Nekad Elpatron | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elpatron

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ceasar kaaling

Vad är ditt discord namn? brokeboy123456789#3636

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Sam Johansson och är från somalia men född i sverige så han har en svensk dialekt och är en kriminel som nu är själv men ska gå med i ett gäng han har rånat butiker och tjuvkopplat bilar men inget stort en han brukar vara ganska glad men kan bli riktigt agreesiv om det behövs han är bra på att slåss så han kan skydda sig sjäv om det behövs han har lätt för att skaffa kompisar så han kan skaffa drog kontakter lätt. Han favorit mat är sambusa och hans dröm bil är porche 911 turbo s. han kom till sverige när han fotfarande va i hans mors mage han är 23 år gammal

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med få ett bättre och större communtry för kommer köpa krim och jag kommer även att vara med på bra scenarion. Jag kommer vara väldigt aktiv på servern och hålla en hög rp nivå jag kommer att köpa mycket import bilar. Jag kommer att hjälpa nya spelare om de inte kan istället för att bli förbannad om de gör failRP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex i ett butiksrån och du är rånaren så ska du inte spela bara för att få pengarna utan spela för att de ska bli kul för poliserna också.

Hur hittade du Unive? Min kompis

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka