Nekad ElPapi | Medlem ansökning [!spoky"]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ElPapi

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmy

Vad är ditt discord namn? knownman

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benny Sundqvist och har levt själv sen han blev 14. Hans föräldrar blev mördade av ett gäng när han var 14. Han har haft det svårt efter det. han har adhd så han kan bi rätt så arg ibland och glömma massa saker. Det som dock gör han lugnt är när han får hålla på med bilar och montera/fixa bilar. Han har inte fått jobb än men han skulle vilka jobba med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Är 20 år o körde rp väldigt mycket förut. Körde på 18+ servrar när jag var 16 för jag var mogen nog. Gör bra scenarion å vet hur man rpar. ATT VETA: Kopierade min karaktär o ansökan då jag inte vart aktiv på 3 år. Dom sa att ja skulle skriva likadant

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Man ska inte försöka vinna varje scenario, man kan dra ut dom lite och göra det roligare ist för snabbt å tråkigt. Man kan ju hålla på ett tag.

Hur hittade du Unive? Hittade själv för längesen.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka