Dubbelpost Elon Musk | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elon Musk

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ReallyTheElonMusk/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nilas

Vad är ditt discord namn? Elon Musk#5250

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Herlock Sholmes och är från stad söder om Unive. I sina yngre dagar så hörde han många av sina grannar, klasskamrater med mera om hur bra stor staden en bit norr upp var, många affärer, nattklubber och personer. Nu har han precis flyttat till den stora staden som så många har pratat gott om, dock gjorde han det när han var 47. För att vara så mycket äldre om säkert många andra i staden så har han inte samma intressen som dem i samma åldern som honom, han är känd från sin hemstad att verkligen älska pengar och vara så rik som möjligt på lagliga eller olagliga sätt spelade noll roll för honom. Men nu på senare tid i sitt liv har det börjat luta mer åt det olagliga, han har träffat många gäng i andra städer fast då har det bara one time gigs, men han klarade sig ändån på de pengarna han tjänade av det. Sen han kom till Unive så har han inte träffat några roliga gäng ännu så han har skaffat sig ett jobb hos Postnord under tiden. Herlocks barndom var inte mycket konstigare än de flesta, hans föräldrar hade tillräckligt med pengar och var gifta hela sina liv sen de var i tjugo-årsåldern, och Herlock hade också många vänner i skolan och hade bra betyg, dock dog föräldrarna nyligen och Herlock kunde tyvärr inte komma till någon av begravningarna, därför har de senaste fyra åren var väldigt tuffa för honom och känner sig skyldig för deras död. Herlock försöker glömma bort sina gamla minnen och fokusera på sina arbeten istället för att lätta på trycket i sina känslor. Herlocks ända mål nu för att ändå kunna göra sina föräldrar stolta är att bli en väldigt rik man i Unive, oavsett hur han gör det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag kan ge rätt mycket RP ändån, det jag gör kanske inte är det de flesta hade gjort men när jag gör det så gör jag de med mycket RP och bryter inte mot reglerna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är ju en populär server som har mycket fokus på RP och det tycker jag verkar riktigt bra, sen vill man ju vara en del i det också.

Hur hittade du Unive? En kompis frågade om jag ville spela lite FiveM och då sa han att Unive var en av de bättre svenska serverna, vilket jag kan hålla med om

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli antingen en gäng/maffia medlem eller gäng/maffia ledare och bli en av de rikaste.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli rik och kunna donera och hjälpa nya spelare lite granna, kunna göra så att fler också kommer RPa och ge något typ av syfte till det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den enda servern jag är aktiv på för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka