- Meddelanden
- 62
- Reaction score
- 2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jönsson Fastighetsbyrå AB
Vad heter du IRL? kasper
Vad heter du på discord? elnour2.0
Hur gammal är du? elnour2.0
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år snart
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer försöka skaffa samarbeten och partnerskap. Att ha ett bra förhållande med andra företag inom branschen kan hjälpa mig att både få in mer kunder och att öka förtroendet för mitt företag. feedback:Att ta in feedback från kunderna och att lyssna på vad de har att säga kan vara en viktig del av att utveckla sitt företag. Genom att ta in feedback kan man anpassa min försäljning efter kundernas önskemål och därmed öka sannolikheten för att slutföra försäljningen. kommer även försöka ta in rätt folk som vill och är mogna nog att kunna hantera vissa situationer T.ex stress och liknde.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit det innan
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? kasper
Vad heter du på discord? elnour2.0
Hur gammal är du? elnour2.0
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år snart
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer försöka skaffa samarbeten och partnerskap. Att ha ett bra förhållande med andra företag inom branschen kan hjälpa mig att både få in mer kunder och att öka förtroendet för mitt företag. feedback:Att ta in feedback från kunderna och att lyssna på vad de har att säga kan vara en viktig del av att utveckla sitt företag. Genom att ta in feedback kan man anpassa min försäljning efter kundernas önskemål och därmed öka sannolikheten för att slutföra försäljningen. kommer även försöka ta in rätt folk som vill och är mogna nog att kunna hantera vissa situationer T.ex stress och liknde.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit det innan
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja