Nekad Elnour132 | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elnour132

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198796706965/

Ditt Hex-ID: steam:110000131db1495

Vad är din discord tagg? heterjagelnour

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för jag försökte spawna in vapen som alla gjorde via mining scriptet. Ja jag gjorde bort mig där yes! Ber om ursäkt för de och hoppas på nya möjligheter om det går att lösa. Börjar sakna att rpa på unive och ber om ursäkt för mina misstag. Samt detta med sydow så har du nog misstolkat en del för var ju inte menat att hota dig var mer skrivit under ilska från mig och från mitt perspektiv. Men ja fattar de fel jag har gjort om hoppas på en lösning som vi kan lösa. Och jag vet inte ens varför jag gjorde detta med att försöka spawna in, De var helt korkat av mig efter du philip gav tillbaka saker till mig och hjälpte mig så gjorde jag en riktig fuling mot dig och det ångrar jag som fan men kan inget annat göra än att be om ursäkt och säga att jag inte kommer upprepa dessa dumma grejer. FÖRLÅT!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i vc med några som gjorde exakt samma sak fast dom blev aldrig bannade för något. Sen testade jag de och blev bannad. Jag ber om ursäkt för jag var korkad och gjorde de, d var respektlöst mot philip som har gjort mycket för mig men jag har också lagt ned mycket tid och energi för unive och hjälpt massor. Säger inte att de ska hjälpa något för allt detta är mitt fel. Samt att jag tog ut min ilska på fel istället och behandlade dig på ett dåligt vis! BER OM URSÄKT FÖR ALLT HOPPAS PÅ EN NY CHANS.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var ingen felaktig ban mina misstag. Och ber om ursäkt till dig philip för jag var respektlös och korkad. Och de jag har nog lite skuldkänslor över att du faktiskt gav tillbaka mina saker men ändå försökte jag göra dumma saker. Men jag kan inte fastna vid mina misstag utan bara gå vidare och jag ber om ursäkt även om de var riktigt korkat och dumt från mig. Ber om ursäkt igen! Men om du väljer att ge mig en sista chans philip så kommer jag inte svika dig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men it lika grovt som denna och inget som jag minns, Har alltid varit en grön spelare under perioden jag rpade på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gör detta alls, och behärska min attityd! Samt kommunicera på ett bättre sätt. Och inte göra korkade saker bara för ens vänner man rpade med gjorde det. Men nu vill jag inte bara skylla på grupptryck men det var också lite grupptryck och dumt av mig som gick på det. BER OM URSÄKT.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Man kan aldrig säga att man lär sig utan jag tror på handlingar och inte på dessa ja eller nej frågor. Tycker ni kan se själv att jag har lärt mig, ser ju ganska tydligt hur jag skriver och hur många gånger jag har bett om ursäkt. Men allt detta e mitt fel. Och säger igen ber om ursäkt, allt detta som jag gjorde för att bli bannad var korkat. Men ja jag har lärt mig om jag säger så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Jag har aldrig någonsin philip sagt att jag ska döda dig? Aldrig sagt att jag ska spränga dig? Asså är du seriös när du säger så, De ända jag sa till emilia i ilska då sydow är som en lillebror för mig och en väldigt nära person. Jag skrev att ifall du blir rädd bara för tokarev skickade en springis och lämnade ett brev utanför dig skulle du ha blvit rädd ifall jag åkte upp till dig och prata face 2 face och de är väll därför jag har tolkat d att du tror jag ska spränga dig eller asså jag fattar ingenting kan vi lösa detta, Inget bråk prata helt normalt. Varför ska jag använda våld för en fivem server? Vill bara prata med dig philip och inget annat, Sen att det låter konstigt absolut men de är ju för jag skrev i ilska men var fick du ifrån att jag skulle spränga dig eller försöka göra dig illa? Hade då it sagt något till nån? jag har ändå känt dig länge och gjort mycket för unive. Men jag har gjort fel nu absolut och som jag säger jag ber om ursäkt och vet inte vad jag ska göra mer. Nu har du fått höra hela sanningen här. Sydow visade mig vad han blev bannad för. Jag skrev till dig angående d. Sen skrev jag med emilia och jag var väldigt sur då för de handlade om STORA summor pengar och enligt mig så gör man inte så alls. Går emot era köpvilkor på alla sätt, då en icke staff väljer att skriva till sydow om att köpa importbilar då han skriver att han INTE VILL men hans kompis säkert vill, har väll inget med han att göra och han skyddar ju inte då han säger ju att hans kompis vill? Samt en ex admin på servern som skriver så han visste ju själv att han försökte sätta dit? Men han skrev ett tydligt nej? Och det är väll det jag blev förbannad på att han ska bli bannad för något sånt??. Men nu är de jag som har gjort fel och inte sydow och jag ber om ursäkt philip de ska inte ske igen.

Senast ändrad:
Läs gärna vad jag skriver. Och jag är dålig på att skriva så missförstå inte tack. <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka