Nekad Elnour132 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elnour132

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198796706965/

Ditt Hex-ID: steam:110000131db1495

Vad är din discord tagg? heterjagelnour

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för jag försökte spawna in vapen som alla gjorde via mining scriptet. Ja jag gjorde bort mig där yes! Ber om ursäkt för de och hoppas på nya möjligheter om det går att lösa. Börjar sakna att rpa på unive och ber om ursäkt för mina misstag. Samt detta med sydow så har du nog misstolkat en del för var ju inte menat att hota dig var mer skrivit under ilska från mig och från mitt perspektiv. Men ja fattar de fel jag har gjort om hoppas på en lösning som vi kan lösa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i vc med några som gjorde exakt samma sak fast dom blev aldrig bannade för något. Sen testade jag de och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var ingen felaktig ban mina misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men it lika grovt som denna och inget som jag minns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gör detta alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Ber om ursäkt till dig philip! Och har fått många chanser så förstår vill ba veta om de går eller inte annars skiter jag i det. Men du har fått min förlåtelse iallafall! Och dessa misstag från mig kommer inte hända igen!

Senast ändrad:
Jag vet att jag har gjort fel och ber ursäkt och det kommer inte hända igen. Och som sagt angående sydow ber om ursäkt om de lät väldigt aggresivt samt hotsamt. Men inte mening att det skulle gå så långt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka