Accepterad Elnour123 | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elnour123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? _elnour

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elnour aziz 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal ärlig självständig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Elnour Aziz är en 24 årig man som tagits sig från andra sidan Sverige hela vägen till unive. Elnour är väldigt snäll gillar att umgås med andra människor. När Elnour va liten så gick hans föräldrar bort väldigt tidigt i en mordbrand. Detta gjorde Elnour deprimerad. Elnour började ta droger och skippade skolan, skolan valde då att ringa socialen till Elnour. Elnour blev därmed satt i fosterfamilj och fick leva sitt liv någon annan stans. När han växde upp med sin familj vart de inge bättre. Han fortsatte att sälja men denna gång så hamnade han inte i trubbel. Elnour gick i skolan som vanligt och hade sina vänner. Men när han blev lite äldre och började första året i gymnasiet så fick han nya vänner. Dessa vänner gick i 3an i gymnasiet. De sa till han att Elnour ska börja jobba åt de, men Elnour vägrade då han ville släppa den vägen. Men dessa killar ville inte låta Elnour gå undan så lätt. De började terrorisera hans foster familj. Detta gjorde så Elnour valde att fly. Fly till Staden unive där han ska fortsätta sin resa som kriminell. Elnour har alltid haft drömmar. Han har drömt att bli en duktig fotbollsspelare som någon ta får spelat mot sin idol, Cristiano Dos Santos Aveiro. Nu ska ett nytt kapitel i hans liv börja och Elnour är jätte taggad att få börja.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög RP Nivå. Mitt mål med mitt RPANDE är att kunna få folk att lära sig så att de också kan få en bra RP nivå. Jag vill kunna skapa roliga scenarios så att alla kan ha ett roligt RP scenario. Jag ska försöka ha en bra RP nivå som gör så att andra som kanske vill lära sig om RP ska lära sig utav mig och kunna inse hur roligt de faktiskt är att RPA. Så det jag kommer bidra med är att alla ska ha en rolig RP upplevelse med mig samt att båda parter som RPAR med mig ska ha det kul.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man inte alltid behöver vinna ett scenario. Det kommer bli väldigt tråkigt ifall du alltid måste vinna ett scenario. Du måste tänka på att de som RPAR med dig behöver ha de kul. Om vi tar ett exempel med polisen och kriminella. Om jag RPAR kriminell så kan jag inte alltid bara skiti polisens RP. Ifall de gör ett trafiksstop så måste jag kunna RPA jag kan inte bara köra ifrån för att jag vill vinna scenariot. Man måste alltid tänka på andra och inte bara säg själv när det kommer till ett scenario. Men att spela för motpartens vinst innebär att du kan förlora ett scenario för att göra så att motparten också har ett roligt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? senaste gången jag bröt mot reglerna va när jag råkade snacka ingame när jag satt i discord me mina kompisar dom spelade ett annat spel o jag pratade med dom so fick ja en varning :(

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming - Använder information utifrån RP alltså OOC och använder den informationen IC - Suntförnuft - Innan du gör en handling så kan du ställa dig frågan, skulle jag ha gjort detta IRL. Man måste vara logisk när det kommer till ens RP. - Copbait - Att man försöker få polisens uppmärksamhet genom att tuta på de eller medvetet köra snabbt förbi de för att få ett snutjag.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka